Tuesday, October 11, 2011

I trzeci :D

Ojejku.... ale dawno było, i nic więcej tu nie napisałem :( przepraszam!

Przecież dzisiaj nie mógłbym spać, bo Marta przyjdzie jutro! Czekałem od styczniu żeby jeszcze raz ją zobaczać, i mamy zamiar tu zostać przez kilku lata, a potem wrócić razem do Polski :D

Nie byłem tam od dawna, i tęsknię za nią, w szczególniści za Wrocławiem, bo czuję się tam jak w domu. Jak się przeprowadzimy do Polski, chyba we Wrocławiu zostaniemy, bo jest fajne miasto. Nie mogę się doczekać aż wreszcie zobaczę go w latem, bo byłem tam 2 razy, obie w zimą - jestem mądry, czyż nie?

A co w ogólnie? Chyba wiecie, że mamy teraz w Nowej Zelandii mistrzostwa świata w rugby, i ciągle wygra All Blacks! Przyszłym weekend zagrają NZ i Australia, i jak przegramy to będzie bardzo niedobre :/ ale damy radę!

Już idę spać, bo muszę jutro iść do lotnisku ;) Mam teraz urlop, i będę pokazał swoje miejsce na ziemi swej ukochanej!!!

Paaaaaaaaaaa

3 comments:

  1. Mmm, chyba nie wiemy:P Ja przynajmniej nic nie wiedziałam o mistrzostwach w rugby:P

    Udanego urlopu:)

    ReplyDelete
  2. no proszę, jakie pozytywne wieści! :)
    wspaniałego urlopu.

    ReplyDelete
  3. ooo Sam, nie wiedziałam, że piszesz bloga!! Na pewno będę zaglądać :) (chociaż Ty już dłuższy czas tu nie zaglądałeś, bo przecież Marta wyjechała do Nowej Zelandii prawie pół roku temu!!) Czekam na nowy wpis!

    Buziaki!!
    Ola.

    ReplyDelete